7

varför har jag inte sånt här hår
helt okej idag, för att jag sov en halvtimma till & köpte en croissant på seveneleven.och för att golvet äntligen är damsugt, det var 2 veckor sen jag plockade fram dammsugarn ur städskåpet obs. det dröjer ett tag från tanke till handling för mig. 
sen har det hänt roligare, massa andra saker. som att 4 styckna satt och rabblade statsskick, lyssnade på simon&garfunkel och smiths hela eftermiddagen i mitt rum. i min säng och i min soffa i min orangea stol och på mitt golv. i mitt knä. när alla hade gått på vattenpoloträningar och rep skrev jag klart alla kuksvenskauppgifter. det var ett par veckor sen jag tänkte skriva dom, nu gjorde jag det, ett tag från tanke till handling, ett tag.





✮ * ' ´ ' * ✮belöning: svenska hollywoodfruar. ✮ * ' ´ ' * ✮
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0