6

det ända jag kan lyssna på är ice cube och 2pac. såg nyss torka aldrig tårar utan handskar. 
så jävla snygga killar, snyggt filmat men ärligt talat, 80talet i stockholm känns bara som 
toppluvor och cigg, ingetmera. Precis i början, tar rasmus stundenten. Jättekrulligthår och 
blågula ballonger hela köret. Jag vill också. Hur ska jag klara det här? Jag hatar skolan. 
 
Jag vill inte gå i skolan. Jag vill sova, jag vill äta mat. Jag vill ligga inne hela dagarna under en sänghimmel och dricka kaffe, titta på serier, låna en radda böcker och läsa alla på en gång. Ha xtra mycket kuddar bakom huvudet. Sen på kvällen vill jag voffla håret, hångla, bli full och dansa och jag vill att livet ska vara en fest.
why
why
why
why
why
why


(bilder från balen och ngn lunch hos sonia)

Kommentarer
Postat av: Olga

<3 dig

Svar: <3 dig
Amanda

2012-10-09 @ 19:09:02
URL: http://neque.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0