1

så.. eftersom att jag får ångest ca varje kväll sen vi gjorde slut, måste jag hela tiden påminna mig innan jag somnar om saker som faktiskt är bra, vad som finns att se fram emot och att jag kommer klara det här. alla andra kan, alla andra klarar saker. jag med.
så, saker som är/kommer bli väldigt super
-konfirmationen, det räddar nog min vinter lite. sitta och prata i en ring tänker jag mig med 20 andra helt nya om livet, tro, inte tro, kärlek och andra blödiga men viktiga saker. det börjar på torsdag. (och så får man mat)
-alla podcasts. mia skärings, marina haags, soran ismails, alex & sigges, hanapees, mm somnar och pluggar badar kissar gör allt till poddar
-italien och barca och frankrike om väldigt lång tid men ändå
-julafton + hela advent + födelsedag
-gymnastiet. om väldigt, VÄLDIGT lång tid.
-mina leopardbyxor och min alldedels egna iphone!!!!!11!!!!!!!!1!!!!!! 
-sonia, och alla andra
-mamma också
-att 44an trots allt har väldigt billig fika=jättebra
-att inte ha BH
-instagram & skriva dagbok med rosa, glittrig penna
-hoppa av italienskan (inte sluta klockan fem på onsdagar)
-att jag dansade med en kille i fredags som hette tobias, jag trampande på hans tår och han höll om min midja.
-och att pappa kanske ska jobba i EVENTUELLT Oxford, Paris, NY eller London en termin (när? vet inte) men att jag då skulle följa med, och bo där en termin/ett halvår. 
 
jag skulle dö om det funkade. snälla! snälla! vill så gärna åka från sverigee men ändå stanna
 

här är jag
och olga hedda leon jag sonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0